Robbie Williams

Igår hade vi en jättebra dag! Cyklade ner på stan och tog en öl på dubliners- cyklade till Rover och kollade på Tyskland- Argentina. Kul att Tyskland vann tycker jag! tror på dem och Brassarna i finalen...gary tror på england i final. Såklart.

Åt på Texas Longhorn på Linnégatan och det va helt OK mat men väldigt dyrt för " inte så speciell mat egentligen" så vi går nog inte dit mer. men det va helt ok!

Nu fick jag rusa upp på morgonen för jag fick veta att vi ska svänga runt hela dagen och inte komma hem innan Robbie konserten. Så jag fick ca 20 minuter på kmig att " göra mig snygg hihi... så resutltatet blev som följer...

robbie bild

- Blå tubtopp, Asos
- Dödskallesjalen, Asos
- Shorts vero moda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback