Presenten

Min syster önskar sig en necessär när hon fyller och jag kikar runt lite på internet.. det finns många söta i olika prisklasser! Här är från Marimekko.

LaNinja
- sött med helrosa! Men inte riktigt hennes stil. Kanske en mönstrad?
Den här från Wedins va söt tycker jag! Undrans just hur stor hon vill ha ;o) Kanske en lite roligare necessär?

Svårt.

Här är lite dyrare varianter från Mrs H... dom får du inte lilla syster hihi

Bara liten länk till.. blush.se har också söta. Kika på dom Bettsy och tala om va du vill ha i necessärs-djungeln :-)



Kommentarer
Postat av: hemligt

hej! jag tror att hon vill ha en lite mindre neccesär, itne som den där tranemo stora.. kanske den "lite roligare"...? eller den från blush typ.. hälsningar från tomten hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback