Kvällen med Robbie

Åh det var fantastiskt! Det var så bra!
Han var oustanding!

Vi åkte bort till Padd´s för att titta på england- portugal och det var bara tvunget att bli vinst! Fanns inget annat alternativ. Skit i Robbie- jag vet hur Gary blir.

Det blr förlust igen- straffar igen.

My god.
Kvällen är förstörd för honom- jag kan distansiera mig numer :-) Han är så besviken och ledsen och arg. "wankers" hit och "wankers" dit...
VI åker till konserten som va kanon, jag hör ändå hans ljuva stämma..hrrmm... bakom mig under TRIPPI`N och FEEL.. så lite glad är han nog hihi...

Kvällen slutar på Heaven 23  med deras jättelika räkmacka kl 02.00...mmm.. den är också kanon!

Konserten får MMMMM av mig. Dagen får MMMMM av mig eftersom vi inventerade först vilket inte va så kul och sedan att england förlorade. Men matchen va ok iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback