Ja kan inte tro det!

Jag är ledig idag- och kors i taket jag är uppe sååå tidigt! Kl satte jag på halv tio men det va för tidigt enligt min kropp- jag fick inte upp mina ögon så jag gick upp kvart över tio :-)
 
Idag ska jag:
- Hämta mitt paket som kommit från
Bluebox. Med Julklappar till Gary, Pia och Alma.
- Packa ner alla inslagna och ta med upp- slipper jag tänka på dem senare.
- Åka till Kärra och hämta mina röda handskar och Steffos julklapp.
- Tanka Turbon
- Åka till Hanna och sedan med henne till Torp och inhandla resten av mina julklappar dvs till Madde och Gary. Och Sofia. Hon behöver ngt extra åxå nu så det får ja köpa.
- Ev tvätta när ja e där. Ev. har inte bestämt mig.

Tja- det var nog allt.
Skönt å va ledig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback