Derek Mcdreamy

Jaha- imorgon kväll åker jag till London- liiite saker ja ska hinna med först.

- Packa. Eftersom jag hela eftermiddagen- förutom när jag bakade bröd, skrev julkort och hjälpte Rita bära ut julklappar och TV - än en gång suttits och slaviskt följt grey´s anatomy. Mitt liv kretsar just nu runt detta program och varför i sjutton inte Mcdreamy kan kasta sig över Meredith i hissen när hon berättar om Finn!
Oh well- den som lever får se.

- Jobba
- ner på stan och köpa den söta sidenblusen på H&M för 149 kr som är dagens fynd. Har inte hunnit ner till ngt annat av H&M´s dagens fynd så dett får bli it.
-Duscha och tvätta håret och göra allt ja inte kan göra på fyra dagar hos G´s farfar.
- Städa upp lite hemma- just nu är det kaos.

Nu ringer gary från London :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback