Dagens Filmtips

Se inte, för guds skull, INTE dessa två filmer!

1. Marie Antoinette,




2. Just Friends

Med undantag av den sista- om man vart vaken lääänge, elr bara sent å man är trött så man skrattar åt vad som helst så kan denna fullkomligt uppenbara komedi verka rolig.

Marie Antoinette... ???... jag förstår att den ska ha en handling eftersom den är verklighetsbaserad. Elr så förstår jag rättare sagt att den då BORDE haft en handling. Men det har den inte. Inte en röd tråd. Vad handlar den om egentligen? När börjar själva filmen? Har sällan skådat mindre konversationer i en film.
Värdelös.

F.Ö fick vi nya kranar till kök och badrum och jag är mycket tacksam! Bara det att den i köket är hypermoderns och liksom böjd högt över bänken och ner över diskhon och glänser ... diskbänken som har mer än ett decenie(?) på nacken har stora problem att skina ikapp. Trots mina fruktlösa försök att skrubba och skrubba och skrubba medan jag pratade med Sofia i telefon. I en timma och en kvart.
Icke. Det ser sååå omaka ut så ja vet inte vad jag ska göra :-)

Nu ska ja lägga mig.
Tack för en trevlig kväll söta pinglan snapper!

Imorgon- julklapps shopping det allra sista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snapper instämmer, och jag var nog inte ens så där trött så jag skrattade åt menlösa jokes,, hahaha

2006-12-16 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback