Advent och inslagning

Idag efter en mycket mycket ansträngande dag på jobbet åkte jag ner på stan och köpte nya lampor till min 5 armade adventsljusstake- gjorde säkert detta förra året också och kom säkert på då som nu- igen- att den är trasig! :-) Så nu ska ja slänga den. Synd för den är så söt och blå!

Sen lagade jag hembakad pizza och limekyckling med basmatiris ... satte på min adventsskiva, tände mina två levande adventstakar och slog in alla mina julklappar! Nu har jag köpt till alla och slagit in alla utom till Gary- jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till honom!

Jag ska köpa en gran på Åhlens- jag har 20% på granarna med mitt klubbkort :-) Dom är alltid bra att ha de där korten.

nepp- greys igen.

Kommentarer
Postat av: bettsy

Hej!
va mysigt det lät:)va önskar du dig i julklapp? nu ska jag sova.. puss okram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback